sobota, 30 kwietnia 2016

Relacja z koncertu Shawna 24/04/2016馃挄

Hejka Wam!

W dzisiejszym po艣cie chcia艂abym Wam zda膰 relacj臋 z koncertu Shawna, na kt贸rym by艂am w t臋 niedziel臋, oraz kt贸ra okaza艂a si臋 najlepsz膮 niedziel膮 w moim 偶yciu. Postaram si臋 napisa膰 o wszystkim co si臋 wydarzy艂o i  mam nadziej臋, 偶e niczego nie pomin臋.


W drog臋 do Berlina ruszyli艣my do艣膰 szybko bo ko艂o 8:30 i dojechali艣my tam z jakimi艣 kr贸tkimi postojami o 12:30 z czego p贸艂 godziny szukali艣my ulicy, na kt贸rej po艂o偶ony jest klub (dla zainteresowanych klub Huxley's Neue Welt, kt贸rego kultura pracownik贸w, g艂贸wnie ochroniarzy jest poni偶ej jakiegokolwiek poziomu). Gdy znalaz艂am si臋 ju偶 z Paw艂em przed klubem spotkali艣my si臋 z jedn膮 dziewczyn膮, kt贸ra mia艂a silver vipa jak Pawe艂 i zadzwoni艂am te偶 do dziewczyny, kt贸ra mia艂a gold jak ja. Po jakiej艣 nieca艂ej godzinie zebrali艣my si臋 ju偶 du偶膮 grupk膮 polak贸w. Og贸艂em ochroniarze czy kimkolwiek ci ludzie byli m贸wili tylko i wy艂膮cznie po niemiecku, a gdy prosi艂y艣my o przet艂umaczenie tego na angielski udawali, 偶e nie s艂ysz膮 lub ewentualnie powiedzieli po angielsku jedno s艂owo. Musieli艣my albo si臋 domy艣la膰 o co chodzi, albo pytali艣my ludzi, kt贸rzy nam t艂umaczyli. Nie pami臋tam dok艂adnie o kt贸rej, ale my艣l臋, 偶e dopiero ko艂o 14.30/15 musieli艣my ustawi膰 si臋 ka偶dy w kolejce do swojego vipa. 


Podobno mieli艣my ustawia膰 si臋 po dwie osoby, ale i tak ka偶dy sta艂 po 4/5. Jessica sta艂a obok mnie i pr贸bowa艂y艣my si臋 jak najbardziej 艣cisn膮膰 gdy nagle ochroniarz (jeden z tych gorszych) zacz膮艂 nas odpycha膰 z ca艂ej si艂y 偶eby prze艂o偶y膰 mi臋dzy nas a ludzi ta艣m臋 i nas odgrodzi膰. Gdy nie ust臋powa艂y艣my zacz膮艂 si臋 na nas wydziera膰 (oczywi艣cie po niemiecku), Jessica wi臋c powiedzia艂a po angielsku, 偶e nie rozumie i na szcz臋艣cie kole艣 si臋 podda艂 i sobie poszed艂.
Jaki艣 czas p贸藕niej w ko艅cu zacz臋li nam dawa膰 bransoletki i laminaty, jednak aby wej艣膰 do klubu musieli艣my cofn膮膰 si臋 na koniec kolejki, co wed艂ug mnie by艂o kolejnym przejawem dezorganizacji tej imprezy. 


Gdy ju偶 przeszukali nam torby zacz臋艂o do mnie dociera膰, 偶e za kilka minut przytul臋 swojego idola. Nie mog艂y艣my z dziewczynami opanowa膰 emocji i uwierzcie mi, tak szybko bi艂o mi serce, by艂am tak podekscytowana, 偶e zdj臋cia, kt贸re zrobi艂am w tym ca艂ym 'muzeum' gdzie za gablotkami znajdowa艂y si臋 r贸偶ne nagrody Shawna, jego gitary i tak dalej, s膮 w wi臋kszo艣ci rozmazane. 


Nagle nadesz艂a kolej na spotkanie Shawna. Spyta艂am ochroniarza gdzie mog臋 zostawi膰 torb臋 i powiedzia艂 mi, 偶e jak wejd臋, abym postawi艂a j膮 w rogu. Po chwili powiedzia艂, 偶e jest moja kolej wi臋c wesz艂am i momentalnie serce mi stan臋艂o kiedy zobaczy艂am Shawna. Nie mog艂am uwierzy膰, 偶e jest prawdziwy, 偶e naprawd臋 istnieje i stoj臋 jaki艣 metr od niego. Od艂o偶y艂am torb臋 i sta艂am chwil臋, nie wiem mo偶e to by艂y jakie艣 3 sekundy, po prostu na niego patrz膮c. Podesz艂am bli偶ej, powiedzia艂am jedynie d艂ugie 'hiii' i od razu mnie do siebie przyci膮gn膮艂 i uwierzcie mi  z a m a r 艂 a m. To by艂o najlepsze uczucie na 艣wiecie przytula膰 swojego idola, spe艂ni膰 swoje marzenia. By艂 naprawd臋 mega wysoki i mi臋ciutki! Niestety nie zapami臋ta艂am jak pachnia艂 bo po prostu by艂am w takim szoku, 偶e ledwo si臋 trzyma艂am na nogach. Wcze艣niej da艂am jeszcze pani co robi艂a zdj臋cia telefon i gdy robi艂a nam zdj臋cie mia艂am wra偶enie, 偶e stoimy tam mega d艂ugo a to mo偶e by艂o z 5 sekund. Og贸lnie ca艂e to spotkanie z Shawnem nie trwa艂o my艣l臋 nawet minuty ale to i tak by艂 najlepszy czas. Musia艂am ju偶 niestety wychodzi膰 wi臋c powiedzia艂am jeszcze tylko 'love you', wzi臋艂am telefon, torb臋 i wysz艂am. 


Gdy opu艣ci艂am to 'pomieszczenie' dosta艂am jeszcze plakat z autografem. W sumie wiedzia艂am, 偶e go dostan臋 ale by艂am taka zdezorientowana, 偶e nie wiedzia艂am o co chodzi. 



Poczeka艂am na Jessic臋 i chwil臋 porozmawia艂y艣my, stara艂y艣my si臋 doj艣膰 do siebie i posz艂y艣my pod scen臋 gdzie za jaki艣 czas mia艂 zacz膮膰 si臋 soundcheck. Tam spotka艂y艣my si臋 z reszt膮 dziewczyn i oczywi艣cie zacz臋艂y艣my prze偶ywa膰 i pokazywa膰 sobie zdj臋cia z m&g. W mi臋dzy czasie pozna艂y艣my bardzo mi艂ych niemc贸w, kt贸rzy zaj臋li nam miejsca pod scen膮 gdy posz艂y艣my do szatni, a p贸藕niej jeszcze kupi膰 sobie pami膮tkowe koszulki. Po jakim艣 czasie zacz臋li wchodzi膰 ludzie z silver vipami, mi臋dzy innymi m贸j kuzyn i nied艂ugo p贸藕niej wyszed艂 Shawn. Spyta艂 nas dlaczego p艂aczemy jak go spotykamy i ma nadziej臋, 偶e to ze szcz臋艣cia. Zacz膮艂 艣piewa膰 i mi臋dzy piosenkami z nami rozmawia艂. Tyle razy spojrza艂 w nasz膮 stron臋, 偶e naprawd臋 nie mog艂am utrzyma膰 telefonu w r臋ce bo tak mi si臋 trz臋s艂a.


By艂o nas ko艂o 150 wi臋c wszyscy stali w miar臋 blisko i naprawd臋 mo偶na by艂o poczu膰 z nim tak膮 super wi臋藕. Za艣piewa艂 "Life of the party", "The Weight" i "Stitches" oraz obieca艂 nam, 偶e mo偶e p贸藕niej zata艅czy sals臋 bo ci膮gle go o to pytali艣my. Wszyscy byli naprawd臋 szcz臋艣liwi i jeszcze bardziej podekscytowani koncertem. Niestety chwil臋 potem niemiecka ochrona zacz臋艂a nas stamt膮d wygania膰. Ka偶dy by艂 naprawd臋 wkurzony bo zap艂acili艣my sporo pieni臋dzy, 偶eby mie膰 prawo zosta膰 jak najbli偶ej sceny. Nic jednak do nich nie dociera艂o i zacz臋li si臋 na nas drze膰, 偶e mamy wychodzi膰 no i gdy to zrobili艣my zacz臋li nas z ca艂ej si艂y popycha膰 do tak ma艂ego pomieszczenia, 偶e ka偶dy sta艂 tam 艣ci艣ni臋ty i normalnie nie da艂o si臋 ruszy膰 i oddycha膰. 


To by艂a chyba najgorsza sytuacja je偶eli chodzi o ca艂y ten koncert bo nikt nie wiedzia艂 co si臋 dzieje i ile jeszcze b臋dziemy musieli tam sta膰. Po jakich艣 15 minutach drzwi zacz臋艂y si臋 otwiera膰 i wtedy te偶 zacz臋艂a si臋 prawdziwa wojna bo ka偶dy chcia艂 dobiec jak najbli偶ej sceny. Dziewczyny po drodze si臋 przewraca艂y bo nie by艂o si臋 w stanie wtedy kontrolowa膰 swoich ruch贸w, z ka偶dej strony kto艣 pcha艂. Niekt贸rzy w艂a艣nie si臋 przewracali, le偶eli na ziemi i prawie byli deptani. Do tej pory nie mam poj臋cia jak to zrobi艂am z Paw艂em, 偶e dobiegli艣my szybko i stali艣my w pierwszym rz臋dzie przy barierkach.

Czekali艣my na support godzin臋 s艂uchaj膮c r贸偶nych piosenek i 艣piewaj膮c razem. Ochroniarze, kt贸rzy stali pod scen膮 dawali nam kubki z wod膮, 偶eby艣my mogli si臋 napi膰 i nie zemdle膰 stoj膮c tam tak d艂ugo. James, kt贸ry supportuje Shawna wyszed艂 chwil臋 po tym jak weszli ludzie z normalnymi biletami i zape艂nili ca艂y klub. Musz臋 z r臋k膮 na sercu powiedzie膰, 偶e odwali艂 kawa艂 dobrej roboty. Mia艂 z nami niesamowity kontakt, 艣wietnie opowiada艂 o czym s膮 jego piosenki no i przede wszystkim ma cudowny g艂os, w kt贸rym mo偶na od razu si臋 zakocha膰. Polecam zobaczy膰 dzia艂alno艣膰 Jamesa na przyk艂ad na youtube. Ostatnio wyda艂 swoj膮 pierwsz膮 EPk臋 i serdecznie zach臋cam Was do przes艂uchania tych piosenek!
Kana艂 Jamesa na yt馃挄


Na Shawna czekali艣my kolejn膮 godzin臋 ale musz臋 przyzna膰, 偶e op艂aca艂o si臋 bo da艂 tak niesamowity koncert, 偶e jestem pewna, i偶 ka偶dy kto na nim by艂, zapami臋ta go do ko艅ca 偶ycia. Sama 艣wiadomo艣膰, 偶e jestem znowu tak blisko idola by艂a cudowna a jego g艂os jest nawet bardziej idealny ni偶 na nagraniach. Za艣piewa艂 kilka nowych piosenek i naprawd臋 nie mog臋 si臋 ju偶 doczeka膰 nowego albumu, kt贸ry jak m贸wi艂 ma wyj艣膰 ju偶 we wrze艣niu!! Na koniec Shawn zata艅czy艂 z nami obiecan膮 sals臋 i przysi臋gam, 偶e w 偶yciu nie by艂am tak szcz臋艣liwa jak na tym koncercie.



Nie zapomn臋 tego dnia do ko艅ca mojego 偶ycia, ciesz臋 si臋, 偶e pozna艂am tam tyle wspania艂ych ludzi, z kt贸rymi chc臋 utrzyma膰 kontakt jak najd艂u偶ej. Jestem mega wdzi臋czna za to, 偶e mia艂am okazj臋 spotka膰 i przytuli膰 swojego idola. 呕ycz臋 ka偶demu aby kiedy艣 mia艂 tak膮 szans臋 i dobrze j膮 wykorzysta艂 bo uwierzcie mi s膮 to niesamowite i niezapomniane chwile.
24/04/2016 - spe艂ni艂am marzenie, spotka艂am idola, najlepszy dzie艅 偶ycia!

To tyle na dzisiaj, mam nadziej臋, 偶e Was nie zanudzi艂am i 偶e podoba艂 Wam si臋 ten post:) Dajcie mi zna膰 w komentarzach co s膮dzicie i je艣li macie ochot臋 zapraszam do obserwowania bloga, aby by膰 na bie偶膮co. Dzi臋kuje ka偶demu kto postanowi艂 po艣wi臋ci膰 chwil臋 swojego czasu, aby tu wpa艣膰!
Mi艂ego dnia!:)

instagram: sxldrwz

snapchat: msjacksonn00
kana艂 na yt: msjacksonn

14 komentarzy:

  1. jeju naprawd臋 zazdrosze ci spotkania shawna, kocham go calym serduszkiem nie wiem ile bym dala, zeby tam byc, on jest serio mega kochany.
    Zapraszam do mnie, mam nadzieje, ze spodoba ci sie tematyka mojego bloga i zostawisz po sobie komentarz, bo serio mi na tym zale偶y http://klaudusiapodusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. jest idealny馃挅 dzi臋kuje i na pewno zajrz臋 w wolnej chwili!

      Usu艅
  2. Ochroniarze to zmora koncertowicz贸w :/ To wspania艂e, 偶e mia艂a艣 okazj臋 pojecha膰 na ten koncert i jeszcze mie膰 M&G !!!

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. szczerze nigdy mi nie przeszkadzali ale ci to jaka艣 pora偶ka by艂a naprawd臋馃敨 jejku wiem, nadal nie moge w to uwierzy膰馃檲

      Usu艅
  3. Najwa偶niejsze to spe艂nia膰 marzenia, gratuluj臋 po raz setny kicia x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  4. Wow! Te偶 zawsze chcia艂am jecha膰 na Shawna, ale tego samego dnia co Ty mia艂am mg z Jackami w Warszawie :D Co do zdj臋cia, jest bardzo pi臋kne :)

    http://lifewithcrookedspine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. ja mia艂am kupiony zwyk艂y na jack贸w ale jak pojawi艂a sie mo偶liwo艣膰 na m&g na shawna to musia艂am wybra膰馃槶 dziekuje!!馃挅

      Usu艅
  5. Z tego miejsca chc臋 pozdrowi膰 wy偶ej wspomnianego ochraniarza...
    Pozdrawiam te偶 wredn膮 niemk臋, kt贸ra chcia艂a nas wygoni膰 na koniec kolejki.
    I potwierdzan Shawn to najwspanialsze stworzenie, kt贸re st膮pa po tej ziemii.馃樆馃樆馃樆
    Ps.Czy tylko ja zauwa偶y艂am, 偶e Shawn ca艂y czas patrzy艂 w nasz膮 stron臋? I raz nawet mrugn膮艂 do mnie i Asi 馃挀

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. a ja ich nie pozdrawiam haha, tak! mega czesto patrzy艂 na nas i to by艂o takie asdfghjk馃槏馃挊

      Usu艅
  6. Naprawd臋 dobrze mi si臋 to czyta艂o. Piszesz lekko i ciekawie. Bardzo interesuj膮cy post i 艣wietne zdj臋cia. Poczu艂am si臋, jakbym tam by艂a :D
    Co do ochrony - po twoim opisie wida膰, 偶e ich zachowanie by艂o co najmniej chamskie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo! zajrze w wolnej chwili馃槝馃挄

      Usu艅
  7. Jeju, 艣wietnie, 偶e uda艂o Ci si臋 spe艂ni膰 marzenie! Koncerty to chyba jedna z najlepszych rzeczy jakie istniej膮, a to 偶e mog艂a艣 cho膰by dotkn膮膰 swojego idola.. <3 Szkoda tylko, 偶e ochroniarze potrafi膮 du偶o zniszczy膰. Mo偶e nie jestem fank膮 Shawna, ale bardzo lubi臋 jego i jego muzyk臋 :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie! ale mega sie ciesze, ze uda艂o mi sie go spotka膰馃檲馃挄

      Usu艅