sobota, 9 kwietnia 2016

30 fakt贸w o mnie馃槆

Hejka Wam!

Pomy艣la艂am, 偶e skoro niedawno za艂o偶y艂am bloga powinnam te偶 powiedzie膰 co艣 wi臋cej o sobie, st膮d pomys艂 na tego posta. Postaram si臋 aby fakty nie by艂y nudne i je艣li macie ochot臋 mo偶ecie w komentarzu zostawi膰 kilka s艂贸w o sobie, ch臋tnie poczytam:)

1. Zaczn臋 typowo, jak pewnie wiecie mam na imi臋 Ala i w czerwcu sko艅cz臋 18 lat.
2. Na 18-naste urodziny kupi艂am sobie bilet na koncert 5sos, wi臋c niejako zrobi艂am sama sobie fajny prezent.
3. Kocham zwierz臋ta a sama mam psa i cztery koty.


4. Jedyne ro艣liny, kt贸re nadal nie zwi臋d艂y w moim pokoju to kaktusy.
5. Moj膮 ulubion膮 liczb膮 jest 16.
6. Mam obsesj臋 na punkcie swoich paznokci i je艣li tylko mam czas maluje je, pi艂uj臋 a czasem nawet robi臋 hybrydy bo po prostu mnie to odstresowuje.
7. Osob膮, z kt贸r膮 najlepiej si臋 dogaduje jest m贸j kuzyn.
8. Kolekcjonuj臋 p艂yty, a moim 'goal' jest uzbiera膰 ich tyle, by dor贸wna膰 kolekcji p艂yt mojego taty.

9. Od zawsze jednym z moich marze艅 by艂o zrobienie prawa jazdy i mam zamiar zacz膮膰 kurs w tym miesi膮cu.
10. Kocham seri臋 "Gwiezdnych wojen" i gdybym mog艂a, ogl膮da艂abym je ca艂y czas.
11. Uwielbiam brytyjski akcent i mimo, i偶 jest ci臋偶ki do zrozumienia, jest to chyba jeden z najpi臋kniejszych akcent贸w na 艣wiecie.
12. Jak ju偶 pewnie wiecie z ostatnich post贸w jestem uzale偶niona od ogl膮dania seriali.
13. Nie mam jeszcze konkretnych plan贸w na przysz艂o艣膰 i staram si臋 偶y膰 chwil膮.
14. Zawsze jak widz臋 godzin臋 '11:11' '12:12' itd. wymy艣lam jakie艣 偶yczenie, mo偶e to dziwne ale robi臋 to ju偶 od tak dawna, 偶e nawet tego nie kontroluj臋.
15. My艣l臋, 偶e nie jestem do ko艅ca ani optymistk膮 ani pesymistk膮.
16. Lubi臋 poznawa膰 nowych ludzi, ale przez to, 偶e jestem nie艣mia艂a 艣rednio mi to wychodzi.
17. Uwa偶am, 偶e rodzina i przyjaciele s膮 w 偶yciu najwa偶niejsi.
18. Kocham je藕dzi膰 na koncerty, dlatego na nie przeznaczam jakie艣 swoje uzbierane pieni膮dze. W tym roku jad臋 a偶 na cztery i naprawd臋 nie mog臋 si臋 doczeka膰!



19. Irytuje mnie, gdy kto艣 si臋 wywy偶sza i uwa偶a za najlepszego na 艣wiecie. Wszyscy jeste艣my tak samo tylko lud藕mi.
20. Moje ulubione kolory to czarny i mi臋towy.
21. Nie wyjd臋 z domu bez telefonu i gumki do w艂os贸w.
22. Jestem strasznym leniem.
23. Gdybym mog艂a jad艂abym tylko sushi albo ry偶 z warzywami i kocham te偶 lasagne.
24. Nie znosz臋 jak kto艣 mlaszcze albo chrapie.
25. Je偶eli chodzi o m贸j ulubiony gatunek film贸w to raczej s膮 to horrory i thrillery. 
26. Nie lubi臋 je艣膰 zup a jedyna jaka jest dla mnie okej to ros贸艂.
27. W przysz艂o艣ci planuj臋 je藕dzi膰 na r贸偶ne wycieczki, 偶eby zwiedzi膰 du偶膮 cz臋艣膰 艣wiata, bo poniek膮d podr贸偶e w odleg艂e miejsca to moje wielkie marzenia.
28. Rzadko kupuj臋 sobie spodnie bo nigdy nie potrafi臋 znale藕膰 odpowiedniego rozmiaru.
29. Kocham zim臋 i wiosn臋.
30. Uwa偶am, 偶e niczego w 偶yciu nie mo偶na 偶a艂owa膰, bo wszystko dzieje si臋 z jakiej艣 przyczyny.

To tyle na dzisiaj, mam nadziej臋, 偶e Was nie zanudzi艂am i 偶e podoba艂 Wam si臋 ten post:) Dajcie mi zna膰 w komentarzach co s膮dzicie i je艣li macie ochot臋 zapraszam do obserwowania bloga, aby by膰 na bie偶膮co. Dzi臋kuje ka偶demu kto postanowi艂 po艣wi臋ci膰 chwil臋 swojego czasu, aby tu wpa艣膰!
Mi艂ego dnia!:)

instagram: sxldrwz

snapchat: msjacksonn00
kana艂 na yt: msjacksonn

8 komentarzy:

  1. A ja my艣la艂am, 偶e tylko ja nie lubi臋 zup 馃槀 jednak si臋 myli艂am. Strasznie ci zadroszcz臋 tych koncert贸w, mam nadziej臋, 偶e b臋dziesz si臋 艣wietnie bawi膰 xx

    OdpowiedzUsu艅
  2. jak tak czytam to jestesmy naprawd臋 podobne, haha ogolnie to goal z tymi plytami i naprawd臋 zazdrosze koncertu shawna i 5sos, bo kocham ich calym sercem, ogolnie wydajesz sie myc strasznie ciekawa osoba
    jezeli mialabys czas to bylabym tez bardzo wdzieczna, gdybys wpadla na mojego bloga i ocenila co sadzisz, a w piatek dodaje nowa notke
    xx http://klaudusiapodusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. jej dziekuje!! zajrz臋 na pewno w wolnej chwili xx

      Usu艅
  3. czy moge jechac z toba na justina i shawna prosze? :( 艣wietny blog i wow ta kolekcja >>>>

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ale ja ci zazdroszcz臋 biletu na Shawna! Sama chcia艂am jecha膰, ale ju偶 wcze艣niej kupi艂am bilety na Jack&Jack do Warszawy. Obieca艂am sobie, 偶e nast臋pnym razem nawet nie ma mowy, 偶ebym nie jecha艂a. Ciekawe fakty:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. ja te偶 kupi艂am wcze艣niej na jack贸w tbh haha szkoda, 偶e ta sama data馃槖

      Usu艅