sobota, 16 kwietnia 2016

Coachella #1

Hejka Wam!

Z racji, iż 15 kwietnia zaczęła się Cocachella czyli jeden z największych i moich ulubionych festiwali muzycznych na świecie postanowiłam dodać posta z moimi ulubionymi stylizacjami z poprzednich lat a w kolejnych wstawię zdjęcia z outfitami, które przykuły mój wzrok na tegorocznym evencie w pierwszym i drugim tygodniu.



Według mnie zdecydowaną królową tego festiwalu, jeżeli chodzi o stylizacje jest Vanessa Hudgens, która co rok mnie zaskakuje swoim wyczuciem stylu i urodą!


Mimo iż nie przepadam jakoś bardzo za Gigi Hadid, uważam, że w poprzednim roku wyglądała świetnie.




Oczywiście nie mogłoby zabraknąć jednej z moich ulubionych modelek czyli Kendall Jenner i jej propozycji z poprzednich lat.



W 2014 według mnie również niesamowicie wyglądała Selena Gomez.


Ponadto podobali mi się jeszcze m.in. Jared Leto, Ashley Benson, Shay Mitchell i wiele innych!






To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i że podobał Wam się ten post:) Dajcie mi znać w komentarzach co sądzicie i jeśli macie ochotę zapraszam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco. Dziękuje każdemu kto postanowił poświęcić chwilę swojego czasu, aby tu wpaść!
Miłego dnia!:)

instagram: sxldrwz

snapchat: msjacksonn00
kanał na yt: msjacksonn

// Tak zupełnie poza tematem chciałam Was poinformować, że na snapie (msjacksonn00) będę robiła relację z koncertu Shawna Mendesa w następną niedzielę (24.04.2016). Mam na ten koncert wykupione m&g i będę starała się jak najwięcej snapować, bo wiem, że nie każdy ma szansę jechać na jego koncert a wiem też, że wiele osób chciałoby po prostu zobaczyć jak to wygląda. Więc jeżeli Was to interesuje i chcecie zobaczyć taką relację to po prostu mnie dodajcie, a ja będę tego dnia snapowała jak najwięcej się da:) //

2 komentarze:

  1. Moim marzeniem jest, żeby tam pojechać. Ciekawy blog, zdecydowanie będę wpadać częściej ;) ja również zapraszam do siebie floeerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń