sobota, 2 kwietnia 2016

Przepis na pieczone bataty馃崯

Hejka Wam!

Po moim ostatnim po艣cie kilka os贸b prosi艂o mnie abym poda艂a przepis na pieczone bataty. Jest on banalnie prosty dlatego post b臋dzie kr贸tki, ale mam nadziej臋, 偶e zach臋ci Was do zrobienia tego pysznego "dania"!


Jeszcze na pocz膮tku powiem, 偶e w internecie s膮 r贸偶ne sposoby przygotowania batat贸w, natomiast to jest ten, kt贸ry po kilku przygotowaniach najbardziej mi zasmakowa艂:)



Sk艂adniki (na 2 osoby):

* 2 艣rednie bataty
* olej lub oliwa z oliwek
* ulubione przyprawy (w moim przypadku s膮 to zio艂a prowansalskie i czasem ostra papryka)
* s贸l i pieprz do smaku











Przygotowanie:

1/ Obierzcie ziemniaki ze sk贸rki (nie jest to konieczne, wi臋c je艣li lubicie t臋 cz臋艣膰 to mo偶ecie zostawi膰, ale pami臋tajcie by dok艂adnie je umy膰)

2/ Pokr贸jcie bataty na pod艂u偶ne paski, aby przypomina艂y frytki.

3/ Na blach臋 wy艂贸偶cie papier do pieczenia, po艂贸偶cie na nim ziemniaki i polejcie je olejem, a nast臋pnie dok艂adnie je wymieszajcie.

4/ Dodajcie swoje ulubione przyprawy, s贸l i odrobin臋 pieprzu i jeszcze raz wymieszajcie, aby ka偶da frytka by艂a pokryta zio艂ami.

5/ Wstawcie do piekarnika nagrzanego do 190/200 stopni na oko艂o 20/30 minut (musicie je obserwowa膰 a偶 nie b臋d膮 surowe, poniewa偶 jeszcze dok艂adnie nie wiem ile czasu powinny si臋 piec)

Po wyj臋ciu z piekarnika mo偶ecie przygotowa膰 te偶 sobie to nich jaki艣 sos, np jogurtowo-czosnkowy i uwierzcie mi, 偶e b臋d膮 przepyszne!


Smacznego!

To tyle na dzisiaj, mam nadziej臋, 偶e Was nie zanudzi艂am i 偶e podoba艂 Wam si臋 ten post:) Dajcie mi zna膰 w komentarzach co s膮dzicie i je艣li macie ochot臋 zapraszam do obserwowania bloga, aby by膰 na bie偶膮co. Dzi臋kuje ka偶demu kto postanowi艂 po艣wi臋ci膰 chwil臋 swojego czasu, aby tu wpa艣膰!
Mi艂ego dnia!:)


instagram: sxldrwz
snapchat: msjacksonn00
kana艂 na yt: msjacksonn

6 komentarzy: