sobota, 23 kwietnia 2016

Coachella #2

Hejka Wam!

Dzisiaj postanowiłam napisać posta z moimi ulubionymi stylizacjami z  Coachelli z pierwszego tygodnia festiwalu. Na pewno przeglądając różne zdjęcia  zauważyliście, że ile ludzi, tyle świetnych, kolorowych i oryginalnych outfitów jak co rok. Jednym z moich największych marzeń jest kiedyś pojechać do Californii i być na Coachelli. Kto wie, może kiedyś mi się uda. Tymczasem mogę cieszyć oczy stylizacjami tych, którzy w tym roku wybrali się na ten festiwal. 


Jak wiecie lub nie, na tegorocznym evencie pojawiła się Maffashion, która jest jedną z moich ulubionych blogerek i bardzo lubię jej styl. Dlatego też nie mogło jej tutaj zabraknąć!





Stylizacje w tym roku były naprawdę świetne a oto kilka, które podobały mi się najbardziej.






Nie mogło też zabraknąć modelek VS i mojej cudownej Sary Sampaio!



Jednak strój to jedno a cała idea festiwalu to muzyka. W tym roku pojawiło się mnóstwo utalentowanych artystów, dlatego bardzo zazdroszczę każdemu, komu udało się tam być.
Byli to między innymi Alessia Cara, G-Eazy, Ellie Goulding, Rihanna, Halsey, Guns 'n' Roses, Brendon Urie, Calvin Harris, Sam Smith, Lorde, Disclosure, Jack U, James Bay, Major Lazer, Sia, Years & Years, The 1975, Zedd, The Chainsmokers i wiele innych!



To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i że podobał Wam się ten post:) Dajcie mi znać w komentarzach co sądzicie i jeśli macie ochotę zapraszam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco. Dziękuje każdemu kto postanowił poświęcić chwilę swojego czasu, aby tu wpaść!
Miłego dnia!:)

instagram: sxldrwz

snapchat: msjacksonn00
kanał na yt: msjacksonn

// Przypominam jeszcze, że na snapie (msjacksonn00) będę robiła relację z koncertu Shawna Mendesa JUŻ JUTRO (24.04.2016). Mam na ten koncert wykupione m&g i będę starała się jak najwięcej snapować, bo wiem, że nie każdy ma szansę jechać na jego koncert a wiem też, że wiele osób chciałoby po prostu zobaczyć jak to wygląda i poczuć się jakby tam było. Więc jeżeli Was to interesuje i chcecie zobaczyć taką relację to po prostu mnie dodajcie, a ja będę tego dnia snapowała jak najwięcej się da:) //

2 komentarze: