poniedzia艂ek, 30 maja 2016

Haul: kwiecie艅/maj 2016馃憲

Hejka Wam!

Jednym z post贸w, kt贸re b臋d膮 pojawia膰 si臋 co jaki艣 czas b臋d膮 haule. Nie kupuj臋 zwykle wielu rzeczy na raz, ale po jakim艣 czasie uzbiera mi si臋 kilka drobiazg贸w, kt贸re wpadn膮 mi w r臋ce przez miesi膮c czy dwa. W kwietniu i maju kupi艂am sobie kilka ubra艅, p艂yt i tak dalej. Bez wi臋kszego wst臋pu zobaczcie co upolowa艂am i dajcie zna膰, czy zawsze chodzicie na ogromne zakupy czy jak ja kupujecie jedn膮, dwie rzeczy co jaki艣 czas!:)

// Ubrania //

Mimo i偶 w szafie posiadam mn贸stwo spodni z dziurami i mo偶e jedn膮 par臋 zwyk艂ych czarnych jeans贸w, nie mog艂am oprze膰 si臋 tym. Szczeg贸lnie do ich zakupu zach臋ci艂a mnie cena, kt贸ra po wszelkich zni偶kach wynosi艂a 30z艂. Teraz s膮 to moje ulubione spodnie! Nogawki 7/8, wysoki stan, H&M, jasny jeans.


Wst膮pi艂am ostatnio do Sinsay'a w poszukiwaniu jakich艣 bluzek i oczywi艣cie si臋 nie zawiod艂am. Oto kilka 艣wietnych i mega tanich koszulek, kt贸re na pewno przyci膮gn膮 uwag臋 innych. (niestety niekt贸re bluzki mam akurat w praniu, jednak zobaczcie jak wygl膮daj膮 one na modelkach)




Znalaz艂am te偶 idealn膮 bluzk臋 na gor膮ce dni w lato. To cieniutki crop top z odkrywanymi ramionami, czyli hit tego sezonu, w przepi臋knym pudrowo-r贸偶owym kolorze. Reserved.



Od bardzo dawna planowa艂am zakup dres贸w i od razu po wej艣ciu do Reserved zauwa偶y艂am te. S膮 z bardzo mi艂ego materia艂u i przede wszystkim s膮 bardzo wygodne!


// P艂yty //

Podczas tych dw贸ch miesi臋cy powi臋kszy艂am moj膮 kolekcj臋 o trzy 艣wietne p艂yty. Pierwsza z nich to Twenty One Pilots - Blurryface, kt贸r膮 na pewno ka偶dy doskonale ju偶 zna. Jest teraz jedn膮 z moich ulubionych i polecam ka偶demu chocia偶 raz jej sobie przes艂ucha膰!



Kolejna to Maroon 5 - Singles, czyli najpopularniejsze piosenki Maroon 5 (jednego z moich ulubionych zespo艂贸w i naprawd臋 bardzo ubolewam, 偶e nie mog臋 by膰 na ich koncercie w Krakowie:(). My艣l臋, 偶e s膮 to hity, kt贸re ka偶dy zna i kojarzy, niemniej jednak ci膮gle goszcz膮 w moich g艂o艣nikach.


Kilka dni temu tak偶e zakupi艂am p艂yt臋 Alessi Cary - Know It All. Polubi艂am bardzo jej muzyk臋 po piosence "Wild Things". P艂yta jest naprawd臋 w porz膮dku, ja na pewno b臋d臋 j膮 sobie puszcza膰 po ci臋偶kim dniu, kiedy potrzebuj臋 po prostu odpocz膮膰.



// W艂osy //

Odk膮d tylko zobaczy艂am mask臋 do w艂os贸w z Kallosa stwierdzi艂am, 偶e musz臋 j膮 wypr贸bowa膰. Mimo swojej niskiej ceny natkn臋艂am si臋 dodatkowo na jej promocj臋, wi臋c nie mog艂o by膰 lepszego czasu, aby w ko艅cu przekona膰 si臋 czy jest ona tak dobra, jak ka偶dy m贸wi.



Dodatkowo r贸wnie偶 naby艂am invisibobble, kt贸re by艂y na mojej li艣cie od d艂ugiego czasu, ale nigdy nie by艂o mi po drodze do ich zakupu. Po tym czasie jednak skusi艂am si臋 i nie 偶a艂uj臋!


// Kosmetyki//

Pomijaj膮c promocje w Rossmannie, w kt贸rych naprawd臋 si臋 obkupi艂am co mogli艣cie przeczyta膰 kilka post贸w wcze艣niej (je艣li jeszcze go nie widzieli艣cie odsy艂am Was do niego <klik>) naby艂am m贸j ulubiony korektor z Catrice, jednak w wersji p艂ynnej. Posiadam odcie艅 010 r贸wnie偶 w s艂oiczku, jednak p艂ynna wersja jest zdecydowanie ja艣niejsza i lepiej pasuje do mojej karnacji, mimo 偶e tak偶e jest to odcie艅 010. Niemniej jednak u偶ywam go ca艂y czas i na razie nie mam zamiaru zamienia膰 go na inny.


// Akcesoria //

Brakowa艂o mi p臋dzelka, kt贸rym mog艂abym idealnie wyrysowa膰 swoje brwi. Ostatnio jednak zam贸wi艂am taki p臋dzel z Hakuro. Jest to numer H85 i tak jak pozosta艂e p臋dzle z tej firmy sprawdza si臋 艣wietnie, jest bardzo dobrze wykonany a przede wszystkim super si臋 nim pracuje.



W ostatnie wakacje zgubi艂am moje okulary przeciws艂oneczne z Tigera (nad czym bardzo ubolewam), a nie wyobra偶am sobie teraz wychodzi膰 na zewn膮trz bez okular贸w. Takim oto sposobem znalaz艂am te, kt贸re doskonale do mnie pasuj膮 stylem oraz kolorem w H&M.



Czy wy te偶 zawsze ogl膮daj膮c zdj臋cia na instagramie czy tumblr'erze marzyli艣cie 偶eby mie膰 sw贸j s艂oik do r贸偶nych napoj贸w? Mi nigdy nie by艂o po drodze, aby taki zakupi膰. Ostatnio jednak znalaz艂am bardzo 艂adny s艂oiczek w Home & You i postanowi艂am, 偶e w ko艅cu musz臋 taki kupi膰. Jedynym jego minusem jest to, 偶e nie ma dziurki na s艂omk臋, jednak nie jest to a偶 tak du偶y problem, poniewa偶 bez wieczka nadal wygl膮da 艣wietnie.



I to w sumie wszystko co sobie ostatnio kupi艂am. Nie jest tych rzeczy jako艣 bardzo du偶o, ale ja osobi艣cie bardzo lubi臋 czyta膰/ogl膮da膰 r贸偶nego rodzaju haul'e, dlatego zdecydowa艂am sama taki zrobi膰. Tego typu posty na pewno b臋d臋 si臋 pojawia膰 co jaki艣 czas na moim blogu:) 
To tyle na dzisiaj, mam nadziej臋, 偶e Was nie zanudzi艂am i 偶e podoba艂 Wam si臋 ten post:) Dajcie mi zna膰 w komentarzach co s膮dzicie i je艣li macie ochot臋 zapraszam do obserwowania bloga, aby by膰 na bie偶膮co. Dzi臋kuje ka偶demu kto postanowi艂 po艣wi臋ci膰 chwil臋 swojego czasu, aby tu wpa艣膰!
Mi艂ego dnia!:)

instagram: sxldrwz

snapchat: msjacksonn00
kana艂 na yt: msjacksonn

4 komentarze:

  1. R贸wnie偶 kupi艂am podobne dresy i gumki do w艂os贸w :D
    Pi膮teczka <5> ^^

    OdpowiedzUsu艅
  2. W naszym fav Markecie by艂y niedawno te kubki-s艂oiki ^

    OdpowiedzUsu艅