艣roda, 18 maja 2016

Top 10 songs (from ESC)馃挄

Hejka Wam!

Dzisiaj kr贸tki post, w kt贸rym przedstawi臋 Wam 10 najlepszych (wed艂ug mnie) piosenek z Eurowizji od "najs艂abszej" do najlepszej. Napiszcie w komentarzach, kto by艂 Waszym ulubie艅cem i komu najbardziej 偶yczyli艣cie wygranej oraz czy zgadzacie si臋 z ko艅cowym wynikiem!:) Mi艂ego czytania.


10. Douwe Bob - "Slow Down"




9. Jamala "1944"




8. Poli Genova - "If Love Was A Crime"




7. Dami Im - "Sound Of Silence"




6. Minus One - "Alter Ego"




5. Freddie - "Pioneer"




4. Amir - "J'ai cherche"




3. Micha艂 Szpak - "Color Of Your Life"




2. Sergey Lazarev - "You are the only one"




1. Frans - "If I Were Sorry"



To tyle na dzisiaj, mam nadziej臋, 偶e Was nie zanudzi艂am i 偶e podoba艂 Wam si臋 ten post:) Dajcie mi zna膰 w komentarzach co s膮dzicie i je艣li macie ochot臋 zapraszam do obserwowania bloga, aby by膰 na bie偶膮co. Dzi臋kuje ka偶demu kto postanowi艂 po艣wi臋ci膰 chwil臋 swojego czasu, aby tu wpa艣膰!
Mi艂ego dnia!:)

instagram: sxldrwz

snapchat: msjacksonn00
kana艂 na yt: msjacksonn

2 komentarze:

  1. Nie podoba mi si臋 1. miejsce Ukrainy. Jest to po prostu zagranie na lito艣膰 :(
    Moje pierwsze miejsce mia艂a Bu艂garia, drugie Hiszpania, trzecie Litwa, czwarte Malta, pi膮te Rosja, sz贸ste W臋gry, si贸dme Australia, 贸sme Islandia, dziewi膮te Cypr i dziesi膮te W艂ochy.
    Zapraszam na mojego bloga :)
    Socialmediafandom.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wpadn臋 w wolnym czasie na pewno! Pozdrawiam xx

      Usu艅