pi膮tek, 3 czerwca 2016

18 niesamowitych wspomnie艅 (03.06.2016)馃挄

Hejka Wam!

Dzisiaj 3 czerwca, czyli moje urodziny. 18-naste urodziny. Z tej okazji chcia艂abym troszk臋 powspomina膰 poprzednie lata, a jednocze艣nie sama sprawdzi膰 co ju偶 uda艂o mi si臋 osi膮gn膮膰. Moje 偶ycie nie zawsze by艂o kolorowe i pi臋kne ale zdecydowanie mog臋 powiedzie膰, 偶e jestem teraz szcz臋艣liwa. Mam wspania艂膮 rodzin臋, kt贸ra zawsze mnie wspiera, 艣wietnych znajomych i koleg贸w. Jestem wdzi臋czna za wszystko co mog臋 nazwa膰 teraz 'moim'. Bez d艂u偶szych wst臋p贸w, zobaczcie co sprawi艂o, 偶e moje 偶ycie jest takie, jakie jest.

1. Pierwszy wyjazd za granic臋.
Od dzieciaka fascynowa艂y mnie wyjazdy w dalekie miejsca. Zawsze chcia艂am du偶o zwiedza膰 i poczu膰 si臋 w pewnym sensie wolna. Moje pierwsze wakacje za granic膮 mia艂y miejsce w Bu艂garii. Jechali艣my tam ca艂膮 rodzin膮 ko艂o 2 dni samochodem i mimo, 偶e by艂a to d艂uga i m臋cz膮ca podr贸偶, do dzisiaj j膮 pami臋tam. Mia艂am wtedy oko艂o 12 lat, a jeszcze tego samego roku pierwszy raz polecia艂am na Majork臋. By艂y to niezapomniane wakacje, zdecydowanie jedne z lepszych.

2. Pierwszy du偶y koncert.
M贸j pierwszy du偶y koncert to koncert 5sos. Mia艂 on miejsce w maju 2015 roku. Spe艂ni艂am wtedy jedno ze swoich najwi臋kszych marze艅. Zobaczy艂am moich idoli na 偶ywo a dodatkowo spotka艂am si臋 z moj膮 internetow膮 przyjaci贸艂k膮, z kt贸r膮 na co dzie艅 nie mam okazji si臋 widywa膰. Wspomnienia z tego dnia zostan膮 ze mn膮 do ko艅ca 偶ycia i mam nadziej臋, 偶e jeszcze nie raz to powt贸rz臋.





3. Zakup soczewek.
Mo偶e si臋 to wydawa膰 do艣膰 dziwne ale odk膮d tylko zacz臋艂am nosi膰 okulary, marzy艂am aby w ko艅cu si臋 ich pozby膰. Soczewki okaza艂y si臋 idealnym rozwi膮zaniem. Nosz臋 je ju偶 ponad rok i szczerze m贸wi膮c na co dzie艅 czuj臋 si臋 tysi膮c razy lepiej w nich, ni偶 w okularach. 

4. M贸j pierwszy zwierzak.
Kiedy mieszka艂am jeszcze w bloku rodzice zawsze powtarzali, 偶e nie mo偶emy mie膰 psa. Dlatego kiedy przeprowadzili艣my si臋 od razu zasypywa艂am rodzic贸w pytaniami kiedy b臋dziemy go mie膰. Nie min臋艂o d艂ugo czasu a Puzon, m贸j pies, by艂 ju偶 z nami i jest do teraz. Ma 10 lat i niestety jest chory, jednak mam nadziej臋, 偶e po偶yje jeszcze d艂ugo bo nie wyobra偶am sobie go straci膰.




5. Wyjazd do Londynu. 
Londyn by艂 zawsze moim wielkim marzeniem, kt贸re spe艂ni艂am w 2015 roku. Wyjecha艂am wtedy z kuzynem na wycieczk臋 do Wielkiej Brytanii. Mieszkali艣my u r贸偶nych rodzin, zwiedzali艣my to pi臋kne miasto. Polecam ka偶demu to prze偶y膰 i po prostu tam pojecha膰. Mam du偶o pozytywnych wspomnie艅 i na pewno nied艂ugo znowu tam wr贸c臋.




6. Pierwsi prawdziwi idole.
W 2011 roku zacz臋艂am s艂ucha膰 One Direction. Byli i s膮 to moi pierwsi idole i my艣l臋, 偶e ju偶 zawsze b臋d膮 w moim sercu. Kocham ich za to kim s膮, za ich muzyk臋 i styl bycia. Jestem dumna nazywaj膮c si臋 ich fank膮 i mam nadziej臋, 偶e kiedy艣 b臋d臋 mia艂a okazj臋 ich zobaczy膰. 

7. Prawdziwy przyjaciel.
Mimo, 偶e wiele ludzi w 偶yciu mnie zostawi艂o, m贸j kuzyn zawsze by艂 ze mn膮. Sp臋dzamy du偶o czasu na gadaniu, wyg艂upianiu si臋, wyjazdach. Ciesz臋 si臋, 偶e jeste艣my rodzin膮 i tak czy siak zawsze b臋dziemy na siebie skazani haha. Dzi臋kuje Pawe艂 za bycie moim przyjacielem i za to, 偶e (prawie) zawsze mog臋 na Tobie polega膰 i si臋 wygada膰!




8. Spotkanie Shawna.
Od kilku lat stara艂am si臋 go zobaczy膰, ale nigdy w 偶yciu nie przypuszcza艂abym, 偶e uda mi si臋 go spotka膰, przytuli膰. Czekam na wi臋cej takich chwil. Tego dnia by艂am chyba najszcz臋艣liwsza na 艣wiecie i nic nie jest w stanie okre艣li膰 euforii, kt贸r膮 wtedy czu艂am. Jestem za to niesamowicie wdzi臋czna ka偶demu, dzi臋ki komu moje marzenie sta艂o si臋 rzeczywisto艣ci膮.

9. Disneyland.
To miejsce, o kt贸rym marzy艂am jako dziecko ale r贸wnie偶 nastolatka. W 2014 roku wyjecha艂am na wycieczk臋 do Pary偶a, kt贸rej program obejmowa艂 mi臋dzy innymi dzie艅 w Disneylandzie. Mo偶e to wydawa膰 si臋 do艣膰 dziecinne ale uwa偶am, 偶e tam ka偶dy staje si臋 dzieckiem i cieszy si臋 chwil膮. Na pewno w przysz艂o艣ci jeszcze si臋 tam wybior臋, kto wie mo偶e z w艂asnymi dzie膰mi:) 





10. Gimnazjum.
To oczywi艣cie by艂 okres buntu i zerwanych przyja藕ni, czy pierwszych mi艂o艣ci. Mimo, i偶 nie t臋skni臋 bardzo za tymi czasami to posiadam mega du偶o wspomnie艅 wartych zapami臋tania na d艂ugo i my艣l臋, 偶e ten czas w pewnym sensie ukszta艂towa艂 to, kim teraz jestem.

11. Sportowe pasje.
By艂am, jestem i prawdopodobnie b臋d臋 strasznym leniem. Nie lubi臋 sport贸w zespo艂owych typu siatk贸wka, koszyk贸wka etc. Nie jestem og贸lnie wielk膮 fank膮 sport贸w ale je艣li ju偶 mam na co艣 ochot臋 wybieram p艂ywanie, jazd臋 na rowerze, rolkach, deskorolce, 艂y偶wach i tak dalej. W艂a艣nie tak lubi臋 sp臋dza膰 aktywnie czas i my艣l臋, 偶e z czasem wr贸c臋 do trening贸w p艂ywania bo gdy chodzi艂am do podstaw贸wki, dwa razy w tygodniu chodzi艂am na basen. Wtedy wydawa艂o mi si臋 to bezsensowne, ale teraz to doceniam i rozumiem, 偶e by艂o po prostu czym艣 co lubi艂am robi膰. 

12. Moje koty.
Podobnie jak psa, zawsze bardzo chcia艂am mie膰 kota, a gdy ju偶 jednego przygarn臋li艣my sta艂am si臋 straszn膮 kociar膮. Ale nie tylko ja, tak samo moi rodzice, czy brat. Tym oto sposobem jestem posiadaczk膮 4 kochanych kot贸w, kt贸re potrafi膮 da膰 w ko艣膰 ale kocham je mocno i ciesz臋 si臋, 偶e z nami s膮.




13. Festiwale.
Co prawda by艂am jedynie kilka razy na festiwalach kolor贸w ale w przysz艂o艣ci planuj臋 wyjazdy na tego typu eventy. Festiwale s膮 czym艣 naprawd臋 nie do opisania i my艣l臋, 偶e ka偶dy w swoim 偶yciu powinien na jaki艣 pojecha膰. Ja wspominam bardzo dobrze m贸j pierwszy festiwal i ciesz臋 si臋, 偶e ju偶 nied艂ugo pojawi臋 si臋 na kolejnym, a potem kto wie by膰 mo偶e na muzycznym!

14. Znalezienie w艂asnego stylu. 
Stosunkowo dopiero niedawno zrozumia艂am, 偶e ka偶dy okre艣la sw贸j w艂asny styl. Staram nie wzorowa膰 si臋 na kim艣 innym i wygl膮da膰 tak, aby mi si臋 podoba艂o. W wieku 16 lat zacz臋艂am malowa膰 wi臋cej ni偶 rz臋sy, ale mimo to nie przesadzam z makija偶em. My艣l臋, 偶e powoli odnajduj臋 w艂asne 'ja' i wkr贸tce stan臋 si臋 niepowtarzaln膮 wersj膮 siebie, o ile ju偶 ni膮 nie jestem:) 

15. Moje dzieci艅stwo.
Pomimo wszelkich z艂ych chwil, kt贸re maj膮 miejsce w 偶yciu ka偶dego cz艂owieka moje dzieci艅stwo by艂o bardzo udane. Najbardziej jestem oczywi艣cie wdzi臋czna moim rodzicom za to, jak mnie wychowali i bardzo im za to dzi臋kuje. Z moim bratem bardzo cz臋sto mam r贸偶ne spiny ale oczywistym jest to, 偶e go kocham. Jestem mega szcz臋艣liwa z tego jak膮 mam rodzin臋, 偶e cz臋sto zachowujemy si臋 jak zdrowo trzepni臋ci, ale te偶 z tego, 偶e mo偶na na nich polega膰, zar贸wno na tych, kt贸rych widz臋 na co dzie艅 jak i tych, z kt贸rymi widuj臋 si臋 rzadziej i chyba to jest najwa偶niejsze:) 

16. Poznanie 艣wietnych ludzi w szkole.
Wbrew pozorom w szkole spotka艂am i 艣wietnych i okropnych ludzi. O tych drugich nigdy nie wspominam i tak naprawd臋 mam ich gdzie艣. Jednak osoby, z kt贸rymi nadal utrzymuj臋 kontakt lub z kt贸rymi bardzo lubi臋 sp臋dza膰 czas s膮 kim艣, kogo zawsze b臋d臋 mia艂a w sercu. Nie jest ich bardzo du偶o ale tym lepiej. Dzi臋ki r贸偶nym wydarzeniom mog艂am dowiedzie膰 si臋 kto naprawd臋 jest warty mojej uwagi, a kto tylko mnie wykorzystywa艂. Teraz wiem, 偶e obracam si臋 w艣r贸d tych, kt贸rzy s膮 warci ka偶dej mojej wolnej chwili.





17. Za艂o偶enie bloga.
By艂o jedn膮 z lepszych decyzji jakie mog艂am podj膮膰. Tak samo za艂o偶enie snapa i tak naprawd臋 'nagrywanie do telefonu'. Zawsze chcia艂am si臋 sprawdzi膰 w takim czym艣 i serio mi si臋 to podoba. Nie zamierzam przestawa膰, chc臋 kontynuowa膰 to co zacz臋艂am i kto wie, mo偶e z czasem wyjdzie z tego co艣 wi臋cej.

18. Podsumowanie 18 lat w wielkim skr贸cie.
Chyba najwa偶niejszy punkt z nich wszystkich to to, 偶e powoli odkrywam kim naprawd臋 jestem. Nie wiem dok艂adnie co z przysz艂o艣ci膮, 偶yj臋 chwil膮. W moim 偶yciu bywa艂y wzloty i upadki, wiadomo. Jednak dzi臋ki ludziom, kt贸rzy mnie otaczaj膮 powoli zaczynam rozumie膰 sens tego wszystkiego. Pami臋tajcie, 偶e najwa偶niejsze jest by膰 szcz臋艣liwym, odkry膰 samego siebie i cieszy膰 si臋 tym, co si臋 ma bo jutro mo偶e by膰 ju偶 za p贸藕no.




To tyle na dzisiaj, mam nadziej臋, 偶e Was nie zanudzi艂am i 偶e podoba艂 Wam si臋 ten post:) Dajcie mi zna膰 w komentarzach co s膮dzicie i je艣li macie ochot臋 zapraszam do obserwowania bloga, aby by膰 na bie偶膮co. Dzi臋kuje ka偶demu kto postanowi艂 po艣wi臋ci膰 chwil臋 swojego czasu, aby tu wpa艣膰!
Mi艂ego dnia!:)
instagram: sxldrwz

snapchat: msjacksonn00
kana艂 na yt: msjacksonn

3 komentarze:

  1. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢wietny pomys艂 na post. Sama czasem lubi臋 usi膮艣膰 i po prostu powspomina膰:)
    Mam dok艂adnie tak膮 sam膮 sytuacje z soczewkami, od kiedy zacz臋艂am je nosi膰 czuj臋 si臋 o wiele lepiej i pewniej.
    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ciekawy post :) 偶a艂uj臋, 偶e jak by艂am na koncercie 1d to 5sos nie byli ju偶 supportem
    Asphotosx.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅