sobota, 1 kwietnia 2017

Wielki powr贸t馃敟

Hejka Wam!

Nie odzywa艂am si臋 do Was jaki艣 czas. Okej, w sumie do艣膰 sporo min臋艂o od mojego ostatniego wpisu na blogu ale powracam do Was z now膮 energi膮 i mam nadziej臋 lepszymi postami. Pomimo tego, 偶e dzisiejszy wpis publikuj臋 teraz, wi臋cej prawdopodobnie pojawi si臋 dopiero w maju ze wzgl臋du na matur臋, kt贸ra ju偶 za miesi膮c. Ponadto na moim kanale na youtube pojawi艂 si臋 ostatnio pierwszy filmik >>klik<<. Mi艂o by mi by艂o gdyby艣cie wpadli i dali mi zna膰 czy Wam si臋 podoba:)
~~Wszystkie linki znajdziecie na ko艅cu posta~~


Co si臋 u mnie dzia艂o przez ten czas?









Spe艂niam marzenia. Od mojego ostatniego posta, czyli od moich 18 urodzin kupi艂am bilet na kolejny koncert Shawna, tym razem w Londynie oraz wykupi艂am sobie zn贸w pakiet Meet&Greet z czego jestem mega zadowolona i nie mog臋 si臋 ju偶 doczeka膰! 









By艂am tak偶e na koncercie Alvaro Solera, z kt贸rego relacja na pewno jeszcze pojawi si臋 na moim blogu!


W tym roku mia艂am tak偶e studni贸wk臋, kt贸ra by艂a naprawd臋 udana.


W pa藕dzierniku zda艂am prawo jazdy a w grudniu dosta艂am sw贸j pierwszy samoch贸d wi臋c jest to te偶 poniek膮d dla mnie wielka sprawa.




M贸j snapchat tak偶e do艣膰 solidnie rozwin膮艂 si臋 od minionego czasu i dziennie moje snapy ogl膮da od 100-200 os贸b co dla mnie jest ju偶 serio sporym sukcesem.




Z troch臋 smutniejszych informacji, w czerwcu minionego roku odszed艂 m贸j kochany pies Puzon. By艂 z nami 10 lat i jego 艣mier膰 by艂a naprawd臋 dla mnie strasznym prze偶yciem. Ale teraz wiem, 偶e jest w lepszym miejscu i ciesz臋 si臋, 偶e mia艂am tak cudownego przyjaciela.








W wakacje do naszego domu zawita艂 Piksel, bo nie wytrzymaliby艣my bez psa w domu i wiecznej pustki. Jest to m艂ody westie, kt贸ry od razu skrad艂 nasze serca.










Plany na ten rok?

  Pod koniec maja jad臋 do Londynu nie tylko na wspomniany wcze艣niej koncert lecz tak偶e w ramach tegorocznych wakacji. Z mojego wyjazdu planuj臋 stworzy膰 vlog na m贸j kana艂 tak偶e koniecznie go 艣led藕cie!
  Ponadto wybieram si臋 te偶 na koncert Coldplay do Warszawy, kt贸ry na pewno b臋dzie niesamowity.
  Od jakiego艣 czasu my艣la艂am nad za艂o偶eniem sklepu na cupsell'u. Wszystkie projekty b臋d膮 projektowane przeze mnie i p贸ki co b臋d膮 g艂贸wnie zwi膮zane z tym wszystkim co kocham! Wiem, 偶e du偶o z Was interesuje si臋 i lubi podobne rzeczy co ja wi臋c je艣li b臋dziecie mie膰 chwilk臋 czasu to dajcie mi zna膰 czy podoba Wam si臋 taki pomys艂! Na pewno znajdziecie tam co艣 dla siebie:) 
  Je艣li chodzi o zmiany w moim wygl膮dzie nie planuj臋 nic wi臋kszego opr贸cz piercingu. Od ju偶 do艣膰 d艂ugiego czasu marzy mi si臋 septum i mam nadziej臋, 偶e nied艂ugo uda mi si臋 go zrobi膰.
  Pod koniec maja zaczynaj膮 si臋 najd艂u偶sze wakacje w moim 偶yciu i przede wszystkim planuj臋 je sp臋dzi膰 najlepiej jak si臋 da dlatego spodziewajcie si臋 du偶ego odzewu czy to na moim blogu czy na yt/snapie!

Jak widzicie u mnie sporo zmian i mam nadziej臋, 偶e b臋dziecie mi w nich towarzyszy膰! Zapraszam Was serdecznie na wszystkie moje media bo na nich naj艂atwiej jest mi si臋 z Wami porozumiewa膰:)

To tyle na dzisiaj, mam nadziej臋, 偶e Was nie zanudzi艂am i 偶e podoba艂 Wam si臋 ten post:) Dajcie mi zna膰 w komentarzach co s膮dzicie i je艣li macie ochot臋 zapraszam do obserwowania bloga, aby by膰 na bie偶膮co. Dzi臋kuje ka偶demu kto postanowi艂 po艣wi臋ci膰 chwil臋 swojego czasu, aby tu wpa艣膰!
Mi艂ego dnia!:)
instagram: sxldrwz

snapchat: msjacksonn00
kana艂 na yt: msjacksonn

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz